Heeft u een vraag? Misschien vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan helpt onze klantenservice jou graag verder!
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00 uur. Mailen kan altijd.
Op feestdagen is onze klantenservice gesloten.
Onze klantenservice is op alle feestdagen gesloten.
Lukt het niet om de gewenste lichtkoepel via de website samen te stellen of heb je speciale wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je jouw wensen omschrijft. Onze collega's nemen de offerte in behandeling en sturen de aangepaste versie binnen enkele werkdagen per e-mail naar je toe!
Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze lichtkoepels? Bezoek dan één van onze showrooms.
Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens wat mis gaat. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk proberen op te lossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt jij van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf jouw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd het bestelnummer en de aankoopdatum.
Klachten kunnen gemeld worden middels één van de onderstaande manieren:
Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Meer informatie hierover vind je op www.degeschillencommissie.nl.
In het geval van een klacht/geschil kan je ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR)
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeldt. Lees meer informatie over het reviewbeleid van Klantenvertellen.